Pleun’s Regenboogijsje op de Horecavakbeurs in Hardenberg. Kom je ook?

We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de eerste horecabeurs, waar we samen met Onwijs Lekker IJs het Pleun’s Regenboogijsje zullen presenteren . Vandaag lanceren al we vol trots het nieuwe campagnebeeld, dat is “meegegroeid” met Pleun die dit jaar 10 jaar wordt. We willen graag Studio Wonder en fotograaf Sushilla bedanken voor hun geweldige bijdrage hieraan, echt te gek!

Kom je ook?

Kom gezellig langs bij onze stand op 29-30 en 31 januari om dit unieke ijsje te proeven en te praten over een mogelijke samenwerking met jouw horecabedrijf of evenement. Als je nog geen uitnodiging hebt ontvangen, maak je geen zorgen! Stuur gewoon een e-mail naar info@regenboogijsje.nl en we sturen je graag een persoonlijke toegangskaart toe!

Over Pleun’s Regenboogijsje

Pleun’s Regenboogijsje is een ijsje met een serieuze boodschap. Naast een vrolijk meisje dat gek is op regenbogen is de 9-jarige Pleun uit Deventer namelijk ook één van de 60 kinderen in Nederland die de ziekte van Batten heeft. Deze stofwisselingsziekte met een dodelijke afloop is op dit moment (nog) niet te behandelen.

Om meer onderzoek naar de genezing van Batten mogelijk te maken, besloten Pleuns ouders actie te ondernemen en organiseerden ze meerdere actie’s voor o.a. meer awareness en naamsbekendheid.Samen met ijsprofessor Matthijs Maassen (Onwijs Lekker IJs) ontwikkelden ze ook een lekker en verantwoord ijsje waarvan een deel van de opbrengst naar het goede doel gaat. En de kleuren, die mocht Pleun bepalen. Daar hoefde ze niet lang over na te denken: alle kleuren van de regenboog natuurlijk! 

Pleun is nu bijna 5 jaar na de diagnose zo goed als blind en heeft epilepsie.. Zij weet niet welke aftakeling haar zonder behandeling nog meer te wachten staat.